قیمت پاوربانک روموس Romoss U Power با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک روموس Romoss U Power با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. این محصول در ابعاد 112x61x30 میلی متر و وزن 253 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک روموس Romoss U Power با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای ظرفیت اسمی 10000 میلی امپر نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک روموس Romoss U Power با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

تی ام پرشیا:

در پاور بانک «روموس» مدل «U Power» دو شاخه‌ای متصل شده به بدنه وجود دارد تا با استفاده از آن، بدون نیاز به کابل USB باتری آن را شارژ کنید. این دو شاخه قابلیت جمع شدن درون بدنه را دارد و با پریزهای برق در ایران سازگاری نخواهد داشت. به همین دلیل در بسته‌بندی آن یک تبدیل دو شاخه هم قرار گرفته تا نیازی به تهیه‌ی یک تبدیل به صورت جداگانه نداشته باشید. در این محصول دو درگاه خروجی USB وجود دارد که امکان اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به‌طور همزمان را خواهد داشت. شدت جریان خروجی در یکی از این درگاه‌ها 1.0 آمپر بوده و در درگاه دوم 2.1 آمپر شدت دارد. بنابراین با استفاده از این پاور بانک می‌توانید باتری دو دستگاه مختلف را به‌طور همزمان و بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. البته باید توجه داشته باشید که شدت جریان خروجی در این مدل از پاور بانک‌های روموس زمانی که از هر دو درگاه خروجی آن به طور همزمان استفاده کنید، در مجموع 2.1 آمپر خواهد بود. ولتاژ خروجی در این شارژر همراه 5.0 ولت و شدت جریان ورودی در آن هم 0.3 آمپر است. همچنین ولتاژ ورودی در این مدل از محصولات روموس به دلیل وجود دو شاخه، 100 تا 240 ولت خواهد بود. برای استفاده از این شارژر همراه کافی است دستگاه مورد نظرتان را با کمک کابل USB به یکی از درگاه‌های خروجی متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود.

 

ایده برتر:

 

شما می توانید از طریق دو پورت خروجی USB پاوربانک گوشی روموس U Power، دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظر خود نخواهید داشت. لازم به ذکر است که شدت جریان یکی از پورت های این پاور بانک گوشی موبایل برابر با یک آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.1 آمپر می باشد که باعث ارائه سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی می شود. بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت شارژدهی پاور بانک 10 هزار روموس مدل Romoss U Power ، از پورت یک آمپری آن برای شارژ موبایل و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی مانند آن استفاده کنید. همچنین با اتصال موبایل خود به پورت 2.1 آمپری، می توانید از سرعت بالاتری در شارژ آن نسبت به حالت عادی بهره مند شوید. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس U Power می توان کارایی آن در شارژدهی را مناسب ارزیابی کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی